Regulamin konkursu Accor na fanpage TRAMPki -Spotkania Podróżujących Kobiet

I. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu (dalej „Konkurs”) na portalu społecznościowym Facebook, na profilu TRAMPki -Spotkania Podróżujących Kobiet jest Fundacja Podążaj Swoją Drogą z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Kaprów 17/3, REGON: 360226892, NIP: 584-273-87-43  (dalej „Organizator”).
  2. Fundatorem nagród w Konkursie jest Orbis S.A. ul. Bracka 16, 00-028 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy, KRS Rejestr Przedsiębiorców 0000022622, wysokość kapitału zakładowego: 92.154.016 zł (wpłacony w całości), NIP 526-025-04-69 reprezentujący markę AccorHotels (dalej „Fundator”).
  3. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
  4. Podanie danych osobowych ma charakter dowolny, lecz niezbędny do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
  5. Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu, które uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia.
  6. Konkurs zostanie przeprowadzony w serwisie społecznościowym Facebook, prowadzonym pod adresem www.facebook.com.
  7. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez Portal Facebook, ani z nim związany.
  8. Portal Facebook jest w pełni zwolniony z odpowiedzialności przez każdego uczestnika.
  9. Portal Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg Konkursu. Wszelkie roszczenia związane z Konkursem należy kierować wyłącznie do Fundacji Podążaj Swoją Drogą.
  10. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawuje Organizator.
  11. Konkurs nie narusza Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, w tym nie narusza postanowień art. 29 tejże ustawy. I.

II. Uczestnik konkursu

  1. Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna, która zaakceptowała Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
  2. Uczestnik oświadcza, że:
  3. jest pełnoletnią osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
  4. zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu;
  5. wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu
  6. zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebook;
  7. wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
  8. jest zarejestrowanym Użytkownikiem portalu społecznościowego Facebook;

III. Nagroda dla Uczestników

  1. Nagrodą (dalej: „Nagroda”) w konkursie jest voucher weekendowy (od piątku do niedzieli lub od soboty do poniedziałku) na nocleg dla dwóch osób w wybranym hotelu sieci AccorHotels (za wyjątkiem hoteli marki Sofitel) w Polsce. Voucher można wykorzystać do końca 2018 r.
  2. Wartość nagrody wynosi 700 zł
  3. Hotel może odmówić realizacji voucheru w przypadku wysokiego obciążenia proponując jednocześnie inny termin wykorzystania.

IV. Miejsce, czas i zasady Konkursu

  1. Konkurs jest dostępny w formie postu konkursowego na portalu społecznościowym Facebook na profilu TRAMPki -Spotkania Podróżujących Kobiet
  2. Termin obowiązywania Konkursu został określony w treści postu konkursowego na portalu Facebook na profilu TRAMPki -Spotkania Podróżujących Kobiet

V. Zasady uczestnictwa w Konkursie

  1. Zadaniem Uczestnika jest pod konkursowym wpisem na profilu TRAMPek – Spotkań Podróżujących Kobiet odpowiedzieć na pytanie otwarte, które brzmi: „Do jakiego miejsca w Polsce, w którym sieć Accor ma swój hotel, chciałbyś/chciałabyś pojechać, z kim i dlaczego?”.
  2. Każdy Uczestnik może wysłać jedno zgłoszenie konkursowe (jeden komentarz)
  3. Organizator dokona oceny zgłoszeń i ogłosi zwycięzcę na fanpage’u  pod adresem: https://www.facebook.com/trampki.travel

 

VI. Warunki uczestnictwa w konkursie i odbioru nagród

  1. Dostęp do Konkursu jest bezpłatny i wymaga rejestracji na portalu społecznościowym Facebook.
  2. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zaakceptowanie Regulaminu, potwierdzenie swojej pełnoletniości oraz poprawne wykonanie zadania opisanego w pkt. V Regulaminu.
  3. Informacje o nagrodzie zostaną opublikowane w osobnym poście na fanpage’u https://www.facebook.com/trampki.travel
  4. Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody jest przesłanie w ciągu 36 godzin na fanpage`u https://www.facebook.com/trampki.travel wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
  • imię i nazwisko
  • adres korespondencyjny
  • numer telefonu
  • adres mailowy
  1. Brak wysłania wiadomości, o której mowa w pkt. V przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych danych powoduje utratę przez uczestnika prawa do nagrody.
  2. Przyznane w konkursie nagrody zostaną wysłane uczestnikom do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Fundatora informacji, o której mowa w pkt. V.
  3. Nagrody zostaną wysłane pocztą bądź za pomocą firmy kurierskiej na adres wskazany przez Uczestnika.
  4. Przyznane nagrody nie mogą być wymienione na gotówkę, ani na inne rzeczy. Nagrodzonym Uczestnikom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości poszczególnych nagród.
  5. O przyznaniu nagrody decyduje Organizator.

VII. Zakres odpowiedzialności Organizatora

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników konkursu, w tym brak możliwości przekazania nagród, z przyczyny leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli ten nie podał prawdziwego adresu do korespondencji lub podane dane są niepełne lub nieaktualne.
  2. Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności uczestników, którzy:
  • zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
  • podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Facebooka;
  • podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka kont/profili osób trzecich;
  • ingerują w mechanizm działania konkursu;
  • tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook w celu uniknięcia weryfikacji wieku;
  • nie ukończyli 18 lat.

VIII. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora i Fundatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu.
  2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora tylko przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu i wydania nagród wyróżnionym Uczestnikom.
  3. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w konkursie wymagana jest rejestracja na portalu społecznościowym Facebook.
  4. W momencie usunięcia danych Użytkownik traci możliwość Uczestnictwa w Konkursie.

IX. Prawa autorskie

  1. Wszelkie prawa własności intelektualnej do konkursu przysługują Organizatorowi. Uczestnictwo w konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw własności intelektualnej. Zabronione jest naruszanie w jakikolwiek sposób praw własności intelektualnej w konkursie, w szczególności: kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób mechanizmu konkursu lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz danych, bez wyraźnej pisemnej zgody Administratora; korzystanie z konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami.

X. Reklamacje i zgłoszenia naruszeń

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu funkcjonowania konkursu lub stwierdzonych naruszeń Regulaminu winny być zgłaszane Organizatorowi za pomocą poczty elektronicznej na adres: „festiwal.trampki@gmail.com” i/lub za pomocą wiadomości prywatnej na portalu Facebook pod adresem https://www.facebook.com/trampki.travel.
  2. Reklamacja lub zgłoszenie o stwierdzonych naruszeniach powinny zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika konkursu jak również opis reklamowanego zdarzenia.
  3. Reklamacje i zgłoszenia będą niezwłocznie rozpatrywane nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
  4. Użytkownik zostaje powiadomiony o decyzji Organizatora drogą elektroniczną na adres znajdujący się w profilu Użytkownika na Facebooku lub pisemnie na wskazany adres do korespondencji.

XI. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.04.2018 r. do odwołania.
  2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
  3. Niniejszy Regulamin Konkursu dostępny jest dla Uczestników na stronie internetowej https://www.facebook.com/trampki.travel