I. Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu (dalej „Konkurs”) na portalu społecznościowym Facebook, na profilu TRAMPki -Spotkania Podróżujących Kobiet jest Fundacja Podążaj Swoją Drogą z siedzibą w Gdańsku przy ulicy Kaprów 17/3, REGON: 360226892, NIP: 584-273-87-43 (dalej „Organizator”).
- Fundatorem nagród w Konkursie jest Orbis S.A. ul. Bracka 16, 00-028 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy, KRS Rejestr Przedsiębiorców 0000022622, wysokość kapitału zakładowego: 92.154.016 zł (wpłacony w całości), NIP 526-025-04-69 reprezentujący markę AccorHotels (dalej „Fundator”).
- Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
- Podanie danych osobowych ma charakter dowolny, lecz niezbędny do przystąpienia przez Uczestnika do Konkursu. Osobom udostępniającym dane przysługuje prawo dostępu do tych danych, ich zmian bądź usunięcia.
- Niniejszy regulamin (dalej „Regulamin”) określa warunki Konkursu, które uczestnik akceptuje w chwili przystąpienia.
- Konkurs zostanie przeprowadzony w serwisie społecznościowym Facebook, prowadzonym pod adresem www.facebook.com.
- Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez Portal Facebook, ani z nim związany.
- Portal Facebook jest w pełni zwolniony z odpowiedzialności przez każdego uczestnika.
- Portal Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg Konkursu. Wszelkie roszczenia związane z Konkursem należy kierować wyłącznie do Fundacji Podążaj Swoją Drogą.
- Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawuje Organizator.
- Konkurs nie narusza Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych, w tym nie narusza postanowień art. 29 tejże ustawy. I.
II. Uczestnik konkursu
- Uczestnikiem konkursu może być pełnoletnia osoba fizyczna, która zaakceptowała Regulamin (dalej: „Uczestnik”).
- Uczestnik oświadcza, że:
- jest pełnoletnią osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
- zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu;
- wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu
- zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu, w tym również regulaminu Facebook;
- wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z uczestnictwem w Konkursie;
- jest zarejestrowanym Użytkownikiem portalu społecznościowego Facebook;
III. Nagroda dla Uczestników
- Nagrodą (dalej: „Nagroda”) w konkursie jest voucher weekendowy (od piątku do niedzieli lub od soboty do poniedziałku) na nocleg dla dwóch osób w wybranym hotelu sieci AccorHotels (za wyjątkiem hoteli marki Sofitel) w Polsce. Voucher można wykorzystać do końca 2018 r.
- Wartość nagrody wynosi 700 zł
- Hotel może odmówić realizacji voucheru w przypadku wysokiego obciążenia proponując jednocześnie inny termin wykorzystania.
IV. Miejsce, czas i zasady Konkursu
- Konkurs jest dostępny w formie postu konkursowego na portalu społecznościowym Facebook na profilu TRAMPki -Spotkania Podróżujących Kobiet
- Termin obowiązywania Konkursu został określony w treści postu konkursowego na portalu Facebook na profilu TRAMPki -Spotkania Podróżujących Kobiet
V. Zasady uczestnictwa w Konkursie
- Zadaniem Uczestnika jest pod konkursowym wpisem na profilu TRAMPek – Spotkań Podróżujących Kobiet odpowiedzieć na pytanie otwarte, które brzmi: „Do jakiego miejsca w Polsce, w którym sieć Accor ma swój hotel, chciałbyś/chciałabyś pojechać, z kim i dlaczego?”.
- Każdy Uczestnik może wysłać jedno zgłoszenie konkursowe (jeden komentarz)
- Organizator dokona oceny zgłoszeń i ogłosi zwycięzcę na fanpage’u pod adresem: https://www.facebook.com/trampki.travel
VI. Warunki uczestnictwa w konkursie i odbioru nagród
- Dostęp do Konkursu jest bezpłatny i wymaga rejestracji na portalu społecznościowym Facebook.
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest zaakceptowanie Regulaminu, potwierdzenie swojej pełnoletniości oraz poprawne wykonanie zadania opisanego w pkt. V Regulaminu.
- Informacje o nagrodzie zostaną opublikowane w osobnym poście na fanpage’u https://www.facebook.com/trampki.travel
- Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody jest przesłanie w ciągu 36 godzin na fanpage`u https://www.facebook.com/trampki.travel wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
- imię i nazwisko
- adres korespondencyjny
- numer telefonu
- adres mailowy
- Brak wysłania wiadomości, o której mowa w pkt. V przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych danych powoduje utratę przez uczestnika prawa do nagrody.
- Przyznane w konkursie nagrody zostaną wysłane uczestnikom do 21 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez Fundatora informacji, o której mowa w pkt. V.
- Nagrody zostaną wysłane pocztą bądź za pomocą firmy kurierskiej na adres wskazany przez Uczestnika.
- Przyznane nagrody nie mogą być wymienione na gotówkę, ani na inne rzeczy. Nagrodzonym Uczestnikom nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości poszczególnych nagród.
- O przyznaniu nagrody decyduje Organizator.
VII. Zakres odpowiedzialności Organizatora
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników konkursu, w tym brak możliwości przekazania nagród, z przyczyny leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli ten nie podał prawdziwego adresu do korespondencji lub podane dane są niepełne lub nieaktualne.
- Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności uczestników, którzy:
- zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Facebook (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
- podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Facebooka;
- podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Facebooka kont/profili osób trzecich;
- ingerują w mechanizm działania konkursu;
- tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Facebook w celu uniknięcia weryfikacji wieku;
- nie ukończyli 18 lat.
VIII. Przetwarzanie danych osobowych
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora i Fundatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu.
- Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora tylko przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu i wydania nagród wyróżnionym Uczestnikom.
- Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w konkursie wymagana jest rejestracja na portalu społecznościowym Facebook.
- W momencie usunięcia danych Użytkownik traci możliwość Uczestnictwa w Konkursie.
IX. Prawa autorskie
- Wszelkie prawa własności intelektualnej do konkursu przysługują Organizatorowi. Uczestnictwo w konkursie nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Uczestników jakichkolwiek praw własności intelektualnej. Zabronione jest naruszanie w jakikolwiek sposób praw własności intelektualnej w konkursie, w szczególności: kopiowanie, modyfikowanie oraz transmitowanie elektronicznie lub w inny sposób mechanizmu konkursu lub jego części, a także poszczególnych utworów i baz danych, bez wyraźnej pisemnej zgody Administratora; korzystanie z konkursu w sposób niezgodny z Regulaminem lub powszechnie obowiązującymi przepisami.
X. Reklamacje i zgłoszenia naruszeń
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu funkcjonowania konkursu lub stwierdzonych naruszeń Regulaminu winny być zgłaszane Organizatorowi za pomocą poczty elektronicznej na adres: „festiwal.trampki@gmail.com” i/lub za pomocą wiadomości prywatnej na portalu Facebook pod adresem https://www.facebook.com/trampki.travel.
- Reklamacja lub zgłoszenie o stwierdzonych naruszeniach powinny zawierać imię, nazwisko i dokładny adres uczestnika konkursu jak również opis reklamowanego zdarzenia.
- Reklamacje i zgłoszenia będą niezwłocznie rozpatrywane nie później jednak niż w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
- Użytkownik zostaje powiadomiony o decyzji Organizatora drogą elektroniczną na adres znajdujący się w profilu Użytkownika na Facebooku lub pisemnie na wskazany adres do korespondencji.
XI. Postanowienia końcowe
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 16.04.2018 r. do odwołania.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- Niniejszy Regulamin Konkursu dostępny jest dla Uczestników na stronie internetowej https://www.facebook.com/trampki.travel